Συχνές ερωτήσεις

Πώς καταχωρώ την παραγγελία μου ηλεκτρονικά;

Είναι πολύ εύκολο να καταχωρήσετε την παραγγελία σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Αρχικά επιλέγετε το προϊόν το οποίο επιθυμείτε να παραγγείλετε, συμπληρώνετε την ποσότητα και πατάτε «Αγορά». Αφού ολοκληρώσετε την ίδια διαδικασία για κάθε προϊόν, κάνετε κλικ πάνω στο καλάθι και βλέπετε τη λίστα όλων των προϊόντων, τις ποσότητες και το κόστος. Πατώντας «Ολοκλήρωση Παραγγελίας», μεταφέρεστε στη σελίδα για τη συμπλήρωση των στοιχείων χρέωσης / αποστολής και επιλογής του τρόπου πληρωμής.

Διαδικασία

  • Επιλέξτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν και τις ποσότητες που χρειάζεστε. Αν όντας μέσα στο καλάθι σας θελήσετε να αλλάξετε ποσότητες στα είδη που επιλέξατε, θυμηθείτε να πατήσετε το κουμπί «Ενημέρωση καλαθιού».
  • Προχωρήστε στο ταμείο και συμπληρώστε σωστά όλα στοιχεία σας στη γλώσσα της χώρας που βρισκόσαστε (όχι greeklish).
  • Επιλέξτε το φορολογικό παραστατικό που θέλετε (απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο). Αν επιλέξετε τιμολόγιο, τότε θα χρειαστεί να συμπληρώσετε αμέσως παρακάτω τα στοιχεία του τιμολογίου σας (επωνυμία, Α.Φ.Μ. κλπ.).
  • Επιλέξτε αν θέλετε η παραγγελία σας να σταλθεί στην ίδια διεύθυνση που δηλώσατε αρχικά.
  • Συνεχίστε και επιλέξτε τον τρόπο αποστολής (ACS courier, παραλαβή από το φυσικό κατάστημα)
  • Συνεχίστε και επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής. (Πληρωμή με χρήση πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας, με μετρητά στο φυσικό κατάστημα ή πληρωμή μέσω Pay Pal)
  • Στο πεδίο «Σημειώσεις για την παράδοση / παρατηρήσεις» μπορείτε να γράψετε οποιοδήποτε μήνυμα κρίνετε ότι είναι απαραίτητο για τη διεκπεραίωση της παραγγελίας σας.
  • Ολοκληρώστε την παραγγελία σας κάνοντας κλικ στο κουμπί «Ολοκλήρωση».

Αφού λάβουμε την παραγγελία σας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, είτε ηλεκτρονικά στο e-mail σας είτε τηλεφωνικά στο νούμερο που δηλώσατε, για να συνεννοηθούμε μαζί σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση χρειαστεί.

Θα παραλάβω με email επιβεβαίωση καταχώρησης της παραγγελίας μου;

Θα λάβετε ένα αυτόματο ενημερωτικό email μόλις ολοκληρωθεί η καταχώρηση της παραγγελίας σας. Το e- mail που λαμβάνετε αναφέρει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται να γνωρίζετε σύμφωνα με τον τρόπο πληρωμής της που επιλέξατε. Εάν δε λάβετε το αυτοματοποιημένο μήνυμα υπάρχει περίπτωση να μην έχει ολοκληρωθεί η αποστολή της παραγγελίας σας, να βρίσκεται στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία (spam) ή να έχετε δηλώσει λανθασμένη ηλεκτρονική διεύθυνση.

Μπορώ να παραγγείλω μέσω τηλεφώνου;

Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε τηλεφωνικά και να σας βοηθήσουμε να καταχωρήσετε την παραγγελίας σας μέσω του οργανωμένου και ασφαλούς περιβάλλοντος του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Για τη δική σας καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτησή σας οι παραγγελίες μπορούν να  λαμβάνονται και τηλεφωνικά. Για οποιαδήποτε πληροφορία ή βοήθεια σχετικά με την καταχώρηση της παραγγελίας σας, καλέστε στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών από Δευτέρα έως και Παρασκευή 09:00-15:30 στο τηλέφωνο:210  7233 819.

Μπορώ να κάνω συμπληρωματική παραγγελία;

Μπορείτε να κάνετε οποιαδήποτε συμπληρωματική παραγγελία έχοντας υπόψη σας ότι θα θεωρείται νέα παραγγελία και θα έχει την αντιμετώπιση και τους όρους νέας παραγγελίας. Οι συμπληρωματικές παραγγελίες θα πρέπει να γίνονται μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.

Ποιοι είναι οι τρόποι παραλαβής της παραγγελίας;

Οι παραγγελίες αποστέλλονται με ACS courier. Δυνατότητα παραλαβής από το χώρο της ΕΛΕΠΑΠ (Κόνωνος 16 Παγκράτι) εφόσον έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία.

Σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία μου;

Για να ελέγξετε την κατάσταση της παραγγελίας σας, σας αποστέλλεται ενημερωτικό email από την εταιρεία μας με το track number της παραγγελίας σας. Η δυνατότητα αυτή δίνεται σε όσους χρήστες έχουν επιλέξει «Δημιουργία λογαριασμού». Αν έχετε πραγματοποιήσει αγορά ως «Επισκέπτης» θα λαμβάνετε ενημερωτικά e-mails για την εξέλιξη της παραγγελίας σας.